15 mei - reisdag naar de oostkust

16 mei 2022 - Moraira, Spanje

Heerlijk geslapen en het ontbijt was super. Het was a la carte en ik koos en healthy menu. Met fruit, volkoren brood, avocado en kalkoenfilet.  Wilko nam een typisch Spaans ontbijt, ook lekker!

We moeten 400 km rijden,  het weer is goed,  de wegen nog steeds niet zo goed,  veel gaten in het asfalt. Maar het is niet druk op de weg. Zo'n 4 uur later zijn we in Moraira, we mogen al meteen in het huis. En wat voor een huis! Heel erg ruim,  het is een doolhof met gangen en deuren. met nog een apart appartement in het souterrain,  veel terrasjes/patio's om het huis heen en een prachtig zwembad dat helemaal privé ligt. De buren hebben hun tuin lager.  Beetje gênant dat we dit voor 2 personen huren.

IMG-20220516-WA0003

Het is zondag en alle supermarkten zijn gesloten,  voortaan even rekening mee houden. We kunnen nog wel terecht bij een 24uurs achtig winkel. En dan.... relaxen aan het zwembad, zwemmen, water is heerlijk,  zonnen, toch maar factor 50 voor dat witte lijf. Kaartje leggen, lezen en ons uitje voor vandaag wordt wandelen naar de boulevard om wat te eten.  Ons huis ligt een klein stuk de berg op,  alle straten lijken op elkaar dus even goed onthouden waar we welke afslag nemen. Halverwege klinkt livemuziek,  een vol terras met een band.  Buiten op het bord staat wie er op welke dag optreedt, gaan we zeker een keer naar toe.  Ik geef Wilko een sightseeing, het is tenslotte mijn derde keer dat ik hier ben.  We lopen tot het eind van de boulevard, bij het begin van de haven en gaan eten bij Del Mar, een aanrader!

20220515_204133

We gaan terug naar huis,  heerlijke wandeling langs de boulevard, de livemuziek is gestopt dus we gaan direct naar huis.  Wat een fijne dag!

1. Lonneke:
    16 mei 2022
    Sassie, heerlijk zeg!! Ik heb nog niet alles gelezen, neem ik vanavond even de tijd voor. Geniet ervan, jullie hebben het verdiend! Groetjes aan Wilko, X
  2. Sas:
    16 mei 2022
    Doen we! Lezen is geen verplichting hè, X
  3. Denise:
    17 mei 2022
    Prachtig huis, luxe met zwembad erbij!
  4. Sas:
    17 mei 2022
    We zijn er super blij mee!