16 mei - relaxing in Moraira

17 mei 2022 - Moraira, Spanje

Wakker worden en even niets op de agenda,  wat heerlijk! Een koffie buiten op het terras.  Rustig aan,  yoga oefeningen, ik word er nog niet echt beter in. Boodschappen inslaan vuur de komende dagen en Wilko verzorgt het ontbijt, de lunch en het avondeten, lekker hoor,  ik word goed verwend. We lezen, zonnen en zwemmen. Spelen Wordfeud en ik maak mijn nagels.

20220516_161328

Eigenlijk doen we dus vrij weinig vandaag. Na het eten (varkenshaas met champignons) lopen we naar het stadje en drinken wat cocktails op het terras.  Wilko kan eindelijk weer een Grand Manier bestellen,  al spreken ze het hier wel heel anders uit en krijgt hij het verwarmd, als een cognac.

20220516_204654

Ik probeer een Espresso Martini, smaakt ook erg lekker. We worden als laatste van het terras geveegd en lopen terug de berg op.  Toch 3,5 km gelopen vandaag 😆. We kijken via replay de lang verwachte terugkeer van VI en vallen daarna als een blok in slaap. A day in paradise 🥰

1. Kartika Versteden:
    17 mei 2022
    Klinkt heerlijk! 🥰
  2. Sas:
    17 mei 2022
    Is het ook! En vanaf nu elke ochtend yoga, doe jij ook mee maar dan met dat Japanse yoga ding 🤔