17 mei - another day in Paradise

18 mei 2022 - Moraira, Spanje

Eerst weer een kwartiertje yoga, gaat al wat beter.  Wilko zorgt voor het ontbijt en we relaxen wat op het terras.  We lopen richting het dorp en zien en vrouw de verwilderde groenstrook in lopen die onze hoofdweg scheidt van het centrum.

20220518_112954

Wat gaat ze doen? Stiekem in de bosjes plassen? Of is dit misschien een shortcut. We lopen door en kopen bij een oude hippie een mooie linnen blouse voor Wilko. Ik pas heel veel lange wijde jurken, maar wat ik ook aantrek, ik blijf eruit zien als Karin Bloemen voor een optreden.

We lopen verder het dorp uit, naar een beachclub. Hier zijn opmerkelijk minder pensionata's dan in het centrum. We drinken een solo en een halve liter water en genieten van het uitzicht.

20220517_124719

Terug naar huis,  zonnen bij de pool,  kaartje leggen,  flesje wijn, life is good. 🥰

We willen vandaag uit eten bij restaurant Dgust. We zijn tenslotte over 1 week 14 jaar getrouwd en dat moet gevierd worden. Onderweg naar het dorp nemen we het weggetje waar de vrouw vanmiddag op liep en inderdaad,  dit is een shortcut, scheelt echt en stuk lopen.  Fijn voor ons,  minder fijn voor de stappenteller.

20220518_113052

Helaas is het restaurant gesloten en we gaan eten bij Del Mar. Was vorige keer zo goed bevallen.  De ober herkent ons nog en we bestellen en flesje cava, wat tapas en vis. De serveerster is Nederlandse en is dezelfde als 1 maand geleden,  ze klets voluit en het is een heerlijk avondje.

20220517_19412420220517_20001420220517_203241