18 mei - another day in paradise?!

19 mei 2022 - Moraira, Spanje

We beginnen de dag met hardlopen, ondanks dat we vroeg starten is het toch erg heet en mijn hoofd ontploft zowat.

Ik zie in het gangetje links van het huis een busje staan met een zwembad sticker erop.  Zou dat dan de poolboy zijn die het zwembad komt schoonmaken? Ik loop verder want ik hoor lawaai. Achter ons zwembad staat een huis,  veel lager dan het onze,  maar daar boven op het dak lopen bouwvakkers, er staat een steiger naast... oh nee,  het is niet waar,  ze gaan dat huis verbouwen.  Weg skippy dippen, weg privacy, weg de rust....

We gaan naar een strandje in een baai verderop. Is toch verder dan ik dacht, 3 km lopen en Wilko heeft vanochtend zijn achillespees geblesseerd. Valt ff tegen.  Maar het water is prachtig helder en heel koel.

IMG-20220518-WA0003

Lekker even op het strand liggen, is pas de tweede keer deze vakantie dat we dat doen. De terugweg hakken we in tweeën, eten weinig (1 tapas pp) en komen rond 15.00 uur thuis en hopen dat de bouwvakkers al weg zijn.  Helaas... maar als we in het zwembad liggen en we blijven rechts,  dan zien ze ons niet ☺️. We brengen ook enkele ligbedden naar het terras bij het huis en kunnen dan ongestoord zonnen. We hebben nog niet echt honger maar we willen om 1800 uur naar de liveband in Saxodisco, dus we eten een halve varkenshaas en een salade.

Tja, de livemuziek,  wat zullen we ervan zeggen.  Kijk zelf maar naar de video die ik geplaatst heb.  Leuk voor de pensionata's maar we zijn wel echt jong hier. Er is hier wel hele leuke toiletsigning

20220518_194525

We gaan naar de supermarkt voor water en wijn en drinken nog wat op een terras.

20220518_203955

De wedstrijd Frankfurt tegen Glasgow is al begonnen en als we terug naar huis lopen langs een sportcafé gaan we toch even naar binnen,  de kelder in om de tweede helft te kijken. Supergezellig daar. We zitten bij een Mexicaan aan tafel,  rechts van ons een grote groep Duitsers, in shirts van Frankfurt en een grote vlag aan de muur.  Voor ons zit de Engelse aanhang.  De wedstrijd wordt verlengd en daarna de penalty's.  Veel biertjes later lopen we naar huis.  Het is laat een we duiken snel ons bed in.

1. Sas:
    19 mei 2022
    Leuk Wilko met hoed,wist niet dat hij zulke soepele heupen had,whaha...hij mag zich wel een scheren
  2. Sas:
    19 mei 2022
    Ja doet ie goed hè, bijna net zo'n goede danser als Eric 👊🏼