10 mei - San Sebastian dag 3

10 mei 2022 - San Sebastián, Spanje

Nadat we vlakbij buiten op terras ontbeten hebben (superdruk,  elke Spanjaard lijkt hier koffie te halen, overal wordt ook echt goede koffie gemaakt,  van verse bonen) gaan we naar het strand.  Zon, zee en zuipen (waterfles is mee 😉), Wilko's hoofd is echt al mooi bruin maar het lijf blijft wat achter. Bij mij ook trouwens, dus een ochtend op het strand is wel even lekker.  Eindelijk ook heerlijk kunnen lezen,  mijn boek is bijna uit.

We gaan eerst even omkleden en gaan lunchen, calamares a la romana,  lekket hoor! We hebben een heerlijk relaxt dagje,  wandelen wat,  lezen wat. Ff helemaal niets.

Via Google,  welk restaurant is er vanavond open,  kiezen we Gatxupa. Wat een heerlijke gerechten. Mexicaanse en Spaanse keuken. Ik ben eigenlijk niet van smaken combineren (heb ooit met Janneke in IJsland drop in chocolade gekocht en nooit durven eten) maar het toetje,  is met schapenkaas is echt verrukkelijk!

20220510_21102220220510_205520

Terug in het hotel zijn we net op tijd voor de Nederlandse inzending van het Songfestival met dank aan mama ;) had ik niet willen missen.

1. Bas Van den Eerenbeemt:
    10 mei 2022
    En Noorwegen met de wolf eat grandma give the wolf a banana ook gezien 😄

Lekker gerelaxt vandaag!
  2. Sas: