11 mei - Bilbao - korte reisdag - 100 km

11 mei 2022 - Zumaia, Spanje

Vroeg wakker,  Wilko slaapt nog, mijn boek (Gone Girl) is zo spannend dat ik op de badkamer ga lezen.

IMG-20220510-WA0011

Rond 8 uur is Wilko ook wakker.  We delen een donut, nemen een paar slokken water en gaan hardlopen en daarna 1 minuut planken.Derde keer in één week,  het begint op een trainingskamp te lijken. We hebben nog genoeg tijd voor we moeten uitchecken en na weer een heerlijke douche gaan we ontbijten. Het tentje hadden we gisteren gezien, heerlijke sandwiches.

20220511_104944

Zo'n 100km verder ligt Bilbao. Ons appartement is een verademing,  ruim,  luxe, middenin het centrum. Het is een hoekappartement en we hebben een leuk uitzicht op de straten. Zie op de foto eerste verdieping. Hoekbalkon en de 3 ramen ernaast.

IMG-20220511-WA0022

IMG-20220511-WA0019

IMG-20220511-WA0020

Wie hier ooit komt, aanrader!

We halen wat boodschappen en lunchen in het appartement.  Daarna naar het Guggenheim, wat prachtig gebouw,  van buiten en van binnen.  Mooie tentoonstelling gezien.  Rest van de dag relax, kleding gewassen,  spaghetti gegeten (zelf gemaakt door Wilko😋). En natuurlijk eredivisie kijken om  20.00 uur. Wordt spannend voor NEC. Fijn, ziggo live op je telefoon,  connecten met de smart tv in hotel of appartement en het is alsof je thuis zit 😆.

1. Janneke:
    12 mei 2022
    O wat een leuk appartement, en hoe was Guggenheim? Foto? X J
  2. Sas:
    12 mei 2022
    Foto's via WhatsApp gestuurd!