25 mei - Woelige woensdag

26 mei 2022 - Blanes, Spanje

De regen is gestopt, maar het is nog fris en de wind is koud.  Wilko en ik gaan een coffee con leche drinken op de boulevard.  Het kopen van het appartement is een grote beslissing en er komt veel bij kijken.  Step by step. Vandaag gaan we de vergunningen opvragen. We ontbijten thuis,  binnen,  op het balkon is het echt nog te koud.  Worstjes met ui, ketchup op geroosterd brood, hét vakantie gerecht van Wilko en Mick. Maar het ontbijt blijft Mick in het appartement in aan school projecten te werken. De rest van de dag is een echte vakantie dag,  winkelen,  terras, tapas, ik laat mijn nagels doen bij de Vietnamese salon. Met rugmassage stoel 😆. A girl gotta do what a girl gotta do.

20220525_151044

Wilko en Mick lopen de bekende rots nog een keertje op en als Wilko en foto van Mick maakt,  maak ik een foto van hen 😁

20220525_155320

Terug in het appartement is de wind wat gaan liggen en leggen we een kaartje op het balkon. Mick bakt lekker spiezen en 's avonds drinken we met San en Peter nog een Sangria de cava op het volksterrasje.  Zij rijden morgen terug naar Nederland.  Wij lopen nog een rondje over de boulevard en dan snel naar huis voor de wedstrijd  Feyenoord tegen AS Roma!