21 mei - reisdag 555 km

22 mei 2022 - Blanes, Spanje

We verlaten ons paradijsje en rijden naar het noorden.  Onderweg tikt de temperatuur 37,5 aan, dat belooft wat de komende dagen.  Het is 1 lange weg langs de kust en de natuur is nog mooi groen. We zien ook hele grote steden met veel wolkenkrabbers,  met namen wat we nog nooit van gehoord hebben.

En dan zijn we in Blanes,  BLANES, voor ons een thuiskomen. We kunnen meteen in het appartement,  het is erg Spaans ingericht,  maar de badkamer en keuken zijn nieuw en het uitzicht is perfect.

IMG-20220522-WA0008

IMG-20220521-WA0014

We gaan boodschappen doen, wandelen over de boulevard, eten wat bij een nieuw tentje. En we komen San met Xavi tegen.  We spreken af om vanavond wat te drinken bij Terrassan.

We borrelen met liters sangria di cava en we nemen een spannend besluit. We gaan een appartement in Blanes kopen!!!! San heeft al wat voorwerk gedaan en in het complex waar we nu huren, staan een appartement te koop.  Deze week gaan we makelaars bezoeken en huizen bekijken.

1. Denise:
    22 mei 2022
    Kijk dat zijn nog eens besluiten! Veel succes met de appartementenjacht!
  2. Sas:
    23 mei 2022
    Hi! Vandaag staat een bezichtiging gepland, morgen ook weer 1. We hebben wel wat eisen (kopen zonder kijken is er niets bij). Maar we hebben de tijd, hoeft niet in 1 week gekocht te worden.